Порівняльний аналіз навчальних досягнень за 2018/2019 – 2020/2021 навчальні роки має такий вигляд:

Рік навчання Кількість учнів Початко-вий Середній Достатній Високий
2018/2019 136 (атестовано 125) - 80 (56%) 44 (35%) 12 (9%)
2019/2020 154 (атестовано 129) - 62 (48%) 53 (41%) 14 (11%)
2020/2021 164 (атестовано 125) - 82 (62%) 43 (34%) 8 (6%)

Найвищі показники за середнім балом виявили учні 11-го класу – 9,6, 6-го класу – 8,1, 4-го класу – 7,8; найнижчі – учні 7-го класу – 6,9; 5-го класу – 7,4, 8-го класу – 7,5. Знизився, у порівнянні з підсумками 2019/2020 навчального року, рівень навчальних досягнень учнів 4-го класу (з 8,6 до 7,8), 6-го класу (з 8,7 до 8,1), 7-го класу (з 7,8 до 6,9), 8-го класу (з 7,9 до 7,5), 9-го класу (з 7,9 до 7,6), 11-го класу (з 10 до 9,5). На тому ж рівні залишився показник навчальних досягнень у 5-му (7,3) та 10-му класі (7,8).

У порівнянні з 2018/2019 навчальним роком дещо збільшилась кількість учнів, які навчаються на високому рівні.

Навчальний рік Похвальна грамота Похвальні листи Золота медаль Срібна медаль Свідоцтва з відзнакою
2018/2019 3 7 - - 2
2019/2020 1 10 1 - 2
2019/2020 - 4 2 2 4

Усього в 2020/2021 навчальному році похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» нагороджено у 2019/2020 - 10 учнів, у 2018/2019 – 7, у 2017/2018 – 13, у 2016/2017 – 10, у 2015/2016 – 8. Проте 2 учні нагороджені золотою медаллю, 2 – срібною.

Кiлькiсть переглядiв: 779

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.